Kızlar şefaf akıntının içinde kıldak damar gibi pembemsi kan geldi daha sonra akıntı geldi böyle pembemsi ama beyaz akıntı da var yanında, şuan beyaz süt gibi akıntıya döndü ödetime 2 gün kaldı sizce yerleşme kanaması olabilir mi? Bide test yaptım çıkmadı, testte ne zaman çıkar acaba