samira555 canım bende ilk hamileliğimi yaşadım ve 3 ay önce ilk doğumumu yaptım. Hiç korkutma kendini zaten o sürecin içindeyken yani sancın olur, suyun gelir, açılman olur VS doğumhaneye gittiğin anda sürecin içindeyken o kadar hızlı geçiyor ki her şey insan sadece güzel ıkınıyım da bebeğim hemen gelsin kucağıma alayım diye çabalıyor ona odaklanıyor o korkuların hiçbiri kalmıyor. Korkutma kendini hiç her anın tadını çıkarmaya bak sadece, güzel geçirmeye çalış yeterli 🥰❤️🙏🏻