Cnnettgmsy Normal canım benim bebeğim hep sağ tarafa toplanıyor karnıma bakınca nerede olduğu belli oluyor mavi123_ y
mavi123_ Cnnettgmsy adetime göre 31+6 ama bir hafta önde olduğu için 32+6 oluyor. Amin canım hepimizi ki🌸
Ha1999 Benimde Bir tarafta toplanıyor hemen geçiyor zinomag 30 mg yazdi sağlık ocağı kullanan varmı 20 haftalık hamileyim
Snmsu 31+2 haftalığız dün ve bugün yaşadım bu durumu ilk kez sağ tarafıma toplanıyor sol tarafım dümdüz sağ tarafım tümsek şeklinde kalıyor beni de tedirgin ett bu durum hareketlerini takip ediyorum çok şükür normal gibi duruyor
mavi123_ Snmsu evet benimkide hareketleri çok şükür normal ama bazen böyle toplanması benide rahatsız ediyor Perşembe kontrolüm var Dr soracam benimde göbeyimin bir tarafı yüksek oluyor bi tarafı aşağada
Snmsu mavi123_ Benim daha kontrolüme var endişelenmemiz gereken bir durum olursa bana da yazar mısınız