asyavenur Kızlar 39+1 haftalık hamileyim dün gece yürüyemiycek kadar kasık ağrım oldu ara ara şuan da karnım sertleşiyo 8-10 dk de bir bunlar doğum belirtisi mi acaba ilk gebeliğim çok tecrübesizim çok fazla akıntım var bir haftadır da
adoo Yani artık zamanı gelmiş canım egerki ağrı seviyen artıyor ve aralıkları kisaliyorsa evet doğum sancisidir. Ben normal doğum yapmadığım için nasıl işliyor bilmiyorum ama okuduklarim bu yönden
asyavenur adoo 2 haftadır çok sık oluyo zaten doktor kontrolünde de kanala girmek üzere demişti ama bende emin olamıyorum
asyavenur mirababy03 Ya ne güzel sırt ağrım ve kasıklarıma bıçak saplanır gibi bi ağrı olmaya başladı ama suyum yada nişanım gelmedi o yüzden emin olamıyorum
asyavenur mirababy03 sıcak duşa girdim ama kasılmalar geçmedi kasıklarıma vurmaya başladı o yüzden şüpheliyim
MummyC mirababy03 39+5 deyim artık başlasın istiyorum bende akşamları vajinal bölgemde sızı baskı karın sertleşmeleri bel ağrıları aniden vajina bölgeme sızı girmesi elektrik çarpması gibi belirtiler yaşıyorum 3-4 gündür ama doğum başlamıyor süreç nasıl ilerliyor acaba tabii herkeste farklı olur illaki ama :((
busramom0010 asyavenur sancı aralıklarınızı kontrol edin ve mutlaka adım atmaya çalışın oturmayın eğer sıklaşırsa sancılar hastaneye gidin lütfen
asyavenur busramom0010 ayağa kalkınca yürümek çok zor kasıklarımda inanılmaz acı var kemiklerim batıyo sanki
asyavenur mirababy03 ağrılar devam ediyo beyaz yoğun kıvamlı parçalar geliyo ama nişan değil heralde nişan damarlı oluyormuş eğer şiddetlenirse gidicem bu gece doktorum nöbetçi
oykunov asyavenur hadi hayırlısıyla gelsin inşalllah bende 38+6 yım aşırı bel ağrım var girip çıkıyor akşamdan beri karnımda sertleşiyor sürekli
Dmlirmak asyavenur her nişan aynı değilmiş sadece kanlı sümüksü olacak diye bişi yok anlattığın gibide olabiliyormuş
mirababy03 asyavenur hadi hayırlısı inşallah siz yüksek ihtimal doğum yapacaksınız duş alın squat yapın başlasın doğum rahat rahat zamanı zaten