smyrgkc adoo evet 3.gebeligim benimde bunda çıktı sol bacağım mosmor damarlarim top top , geçmiyormusta doğumdan sonra , ailemde vardi zaten ama uzuyor beni olması , doktorum inşallah rahim agzinda yoktur doğuma engel olur dedi.