Merhaba kızlar 1 tane negatif denemem var, ikinci transferimi olacağım inşallah sizin kaçıncı denemenizde tutmuştu? Bu sefer merkez değiştirdik birkaç farklı işlem uygulandı, daha kaliteki embriyolarımız oluştu yine de ilki gibi üzülmekten korkuyorum