elzem83833 Kız ilk zamanlar bende korkuyordum ama şimdi kızım 2 buçuk yaşında. Bende yeni ikinciye hamile kaldım. Şimdi diyorum ki çok geçici bir süreçmiş keşke dişimi sıksaydım da hemencik bir daha yapsaydım ya da keşke ikiz olsaydı diyorum ahahahah. Oyun alanında falan herkes kardeşiyle oynuyor kızım tek başına onlara bakıyor evde odasında yalnız görünce falan üzülüyorum nedense 🤦🏼♀️ kesinlikle istemiyorum diyorsanız da tüp bağlatma galiba en kesin yolu. Belki ilerde düşünürüm diyorsanız spiral+kondom olabilir