_beryak merhaba canım, dış gebelik çok farklı herkeste. Bazen şak diye anlaşılıyorken bazen hiç fark edilmiyor. Kiminde çok şiddetli yumurtalık ağrısı, bıçak batma hissiyatı olurken kiminde hiç belirti göstermiyor. Temmuz ayında reglimden 3 gün önce gebe olduğumu öğrendim ve betam çok hızlı yükseldi. Doktorum betaya göre sağlıklı güzel bir gebelik bizi bekliyor dedi. Mide bulantım ve bel ağrım dışında hiçbir dış gebelik belirtim yoktu. Fakat beta 1500lere geldi kese görünmedi. 2000-2500-3000 derken kese anca göründü ve sağ tüpe yerleşmişti. Önce mtx iğnesi ile düşük tetiklenmeye çalışıldı fakat iğne etki etmedi, bebeğimin kalp atışı başladı. Beta 7567 iken 7. Haftamda ameliyat oldum tüp ve bebek alındı.