Bende 32. Haftamda öğrendim kanalda demedi doktorum ama doğum pozisyonu almış ve olması gerekenden çok aşağıda dedi zaten bende anlamıştım beni alttan çok sıkıştırıyordu ve aşırı sık kasılmalarım oluyordu sağ tarafa toplanıp duruyordu karnımın yamukluğu dışardan bile belli oluyordu erken doğum riskim var ciğer geliştirici oldum sadece yatmam gerektiğini tuvalete bile çok sık gitmemem gerektiğini söyledi doktorum bende 33+3 oldum bugün