busrataskesen benim ikinci gebeliğim ilkini 17. Haftada hissettim, şuan ikinciye hamileyim 18+4 üm iki gün belirgin şekilde hissediyorum, zayıfım ve ikinci hamileliğim olduğu için daha erken hissederim sanmıştım ama yok ya ilk gebeliğimdende geç hissettim, bence bebişle alalakı hiiç endişe etmeyin elinde sonunda hissediceksiniz ❤️