sudekaplan Ocak sonu şubat başı gibi Allah nasip ederse doğacak babaannesi yorgan almış battaniye veya yorgan yeni doğan bebeğe örtülürmü?
5bmerve sudekaplan 1 yasına kadar yastık ve yorgan önerilmiyor canım battaniye dah mantıklı bir seçim olur, yinede gönlü kırılmasın babaannesinin ileriki dönemde kullanırsınız
oznurgnd sudekaplan pek önermiyorlar onun yerine uyku tulumları öneriliyor artık daha sağlıklı diye, uyku sırasında yorgan battaniye kafasına gelebilir Allah korusun nefessiz kalabilir diye. Uyku tulumları da hava derecesine göre farklı çeşitleri varmış
myangelson sudekaplan ben Şubat’ta doğum yaptım üstüne örgü kalın battaniye örttüm. Bazen de kundak yapıyorduk ama oğlum çok sevmiyordu
adatuna sudekaplan kızım 2 yaşında haşa uyku tulumu kullanıyor yorgan felan gerek yok yeni doğan çocuğa kimse kullanmaz artık
inlilyd sudekaplan örtülmez riski yüzüne falan çeker Allah korusun ama büyüdüğünde kullanırsınız bence
Havin49_ sudekaplan benimkiler kış bebeği olcak oğlum kış geldiğinde 3-4 aylıktı kundak artı kalın battaniye attım ikizlerime de kundak artı kalın battaniye atıcam ypegan hem ağır olur hemde boğulma riski olabilir bataniye daha mantıkı
Serfiraz sudekaplan evet örtülür tabiki. Yorgan kullanışlı olur mu bilmiyorum ama kalın Bebek battaniyesi kullanmıştım her yerde.
busrasya2334 sudekaplan kızım geçen kasım doğdu ve geçen kış boyunca evin sıcaklığımı sabit tuttum üzerine sadece bir battaniye örttüm hasta da olmadı üşümedi de sıkıntı yaşamadık
greybrde sudekaplan benim kaynanada yaptı verdi ben kullanmadım oğlumda al dursun ama kullanma ağzını yüzüne gelir