Merhaba canım ben de 2.5 yıllık evliyim 2 yıldır deniyoruz 11. Ayımda korunmasızın gebe kaldım ama 5 haftalık kaybettim tam aşılamaya gideceğimiz aydı. Sonra birkaç ay daha denedik aşılamaya gittik ama tüp bebek daha mantıklı geldi 25 ağustosta özelde ilk transferim yapıldı ama negatif öğrendim 4 eylülde. Ben de çok üzüldüm ama ½ gün ağladım hormonlarım etkisi, hayal kırıklıgı, gelecek korkusu… sonra hiç mola vermeden 6 eylülde sıfırdan başka merkezde başladık çünkü benim embriyom kalmamıştı iyi kalite. Yeniden opu be histereskopi oldum bu adetimde transfer olacak, lütfen üzülme bende sıcağı sıcağına sürece alışmışken ara vermek istemedim çünkü vucut ilaçlara alıskın suan diye bir de beklemek beni üzer diye düşünmüştüm velhasıl denedin olmadı birkez daha deneyeceğiz ümit Rabbimden lütfen kendini heba etme ikincide tutan çok anne var hormon ve kaybı bu sürecü en çok etkileyen şey sen üzülürsen bedenin yorgun düşer🙏🏻🥰💐aynı yollardan aynı hislerle geçmiş biri olarak yazıyorum