Merhabalar, ben 5+3 teyim daha, doktoruma kesin karar vermedim ama bütçeyi çok sarsmayacak iyi bir özel hastane ve doktor arayışındayım. SGK ile anlaşması olmalı mesela mutlaka. Önerebileceğiniz yer var mı? Şu an Ata Sağlık Hastanesi Alev Timur’dayım örneğin, deneyen var mı?