Bukad benim 6 yaşında kızım var canım 2. İstiyoruz süreç biraz karışık eşim 1 kızımız var 2. Olursa doğal akışında olsun kafasında ,doğal akışında olanlarda hep biyokimyasal ile sonuçlandı Dr.um 7 senelik beni çok iyi tanıyor ve süreçlerimide biliyor şimdi tüpbebek üzerine araştırma hastanesinde başladı . Yaşım 34 direk sana aşılama yapalım dedi. Kendi döngümde 20 mm lik foliküle dün ovitrelle vuruldum böyle 😢 kusura bakma uzun oldu ama anlatmak istedim