almirmomy Sağ ayağım özellikle yere bastıkça sanki buzun üzerine basar gibi hissediyorum öyle bir üşüme o kadar rahatsız oluyorum geçer mi sizce🥹 biraz patik falan giyorum onla üşümüyor ama yine aynı oluyo