Kızlar bugün tam 29 haftalık oldum 40. Haftam 31 Ocak tarihine denk geliyor. Fakat bebis iki hafta önde yani bebeğin gelişimi 31 haftalık. Ben 38de mi doğururum yani bebeğin gelişimi 17 Ocak gibi 40 haftalık oluyor. Aklımda deli sorularr. Haftasını yakalar mı bilmiyorum ama her gittiğimde daha da ileri de olduğunu ogreniyorum