Kızlar günaydin ben bu ay 28 ekim son regl tarihim 4 den itibaren ovilasyon yaptm 7 çift çizgi oldu eşimle 4 7 8 değerlendirdik yine de ama pik yine değildi ve git git artması gerekirken silindi ikinci çizgi testte regl 5 kaldı ve dün kadın doğum doktoruna gittim alttan muhanede şuan çaytamış dedi ama dün mü çatladı yoksa bu gün mü bilemem bu günü değerlendir dedi bnde eşimle değerlendirdim ama hala ovilasyon testin yaptığım da aslaa 2 çizgi silik bile çıkmadı her gün yapmaya devam ediyorm nasıl oldu bu ay ben anlamadım bişey bu ovilasyon testinden az bi çift çzgi olduğu akşamı dün değerlendirdik ama geç mi kaldm yoksa yeni mi çatlamıştı bilmiyorum ağrı da olmadı bu ay ama 10 gündür aşağı yukarı göğüs aşırı hassaslaştı onun dışışınsa bişey yok ya bu şekilde başına gelen var mı yumurtlama zamanı bu ay çok kafam kariştı bakmayn uzun oldu k bakmayn 🙏