Son adet tarihim 13 ekim 9 kasımda 146 beta değeriyle gebeliğimi öğredim 11 kasımda tekrar beta testi yaptım 499 çıktı bugün 15 kasımda tekrar kan verdim 1326 çıktı çalıştığım için henüz doktora gidemedim pazartesi gideceğim ama beta değeri az yükselmiş gibi korkuyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız