melissa0615 Kızlar 6 haftalığım dün akşam kanamam oldu ama kıpkırmızı değil pembe kahverengi karışık sonra durdu peçetye sildikçe geliyor hala daha önce 2 düşüğüm de böyle başlamıştı ilaç iğne işe yaramamıştı çok korkuyorum şuan :(
Busranur_mnts melissa0615 doktora git mutlaka kan değerine bakılır kese komtrol edilir inşalalh sağlıkla büyüsün yavrun💗