_Medine sonuç olarak sizin bilecsğiniz iş ama sorduğun için açıkça fikrimi yazmak istiyorum. Rahime ve berranur ismi ya yana çok kalabalık ve ağır oldu bence uyumsuz buldum yani. Ve böyle durumlarda yüzde doksanı berranur diyecek kızınıza sizde dahil o rahime ismi kapı süsü gibi kalacak boşuna resmi yerlerde sınavlarda fazlalık olcak kızınıza. Ayrıca dünyaya yeni bi birey geliyor sonuçta neden başkasının isim yükünü taşımak zorunda kalsın. Su an gençler kendilerine koyulan eski isimleri mahkemeyle değiştirıyor. Hepimiz annelerimizi seviyoruz ispat etmek zorunda değiliz adını koyarak