Bereninannesi Dün ikindi vakti parça düşürdüm kızlar o düşen parça keseymiş bebek oluşmamış 40 dk önce de kürtaj oldum nasip değilmiş herşeyi hayırlısı
anneoluyorummm103 Bereninannesi Allah sabır versin inşallah yakın zamanda sağlıklı hayırlı bir evladın olur 🙏
Senasome Bereninannesi bebek olusmamis bile yani bunu kayıp gibi görme bu bir temizlenme :) rahim bebek oluşumu daha sağlıklı olsun diye kendisini yeniliyor. Adetteki yenilenmeden daha detaylısı gibi düşünebilirsin. Yediklerine daha çok dikkat et vitaminli proteinli beslen :)
Papatya05_ Bereninannesi Rabbim mübareğini nasip eylesin inşallah canım 🌸🌸 bi evladın var yaşıda anladığım kadarıyla çok büyük değil biraz daha büyüsün yine olur üzülme 🌸🌸🌸🧿
beautymom Kaç haftalıktı geçmiş olsun bende 8 haftalık düşük yapmıştım 4 sene önce şuan hamileyim 12+2 haftalık allah yine veriyor hamşle kalabiliyorsunuz en azından asla ümidinizi kaybetmeyin 💜
Bereninannesi Kızlar hepinize çoook çok teşekkür ederim iyiki varsınız o kadar güzel destek verici şeyler söylemişsiniz ki iyiki kızım var yoksa bu süreci bu şekilde iyi atlatamazdım
twobabymomm Bereninannesi 2. Bebek geliyor pstunuzu görmüştüm nasip değilmiş Rabbim yardımcınız olsun kalbinize ferahlık versin inşallah
Ballkusum_33 Bereninannesi çok geçmiş olsun canım 2022′den hatırlıyorum seni o dönem birlikte hamileydik ikinci bebek postu görünce çok mutlu olmuştum canını hiç sıkma Allah’ın izniyle güzel bir zamanda Rabb’im en güzelini nasip etsin inşallah
Bereninannesi Ballkusum_33 canım benim çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah Rabbim tekrar nasip eder çok istemiştim nasip değilmiş herşeyin hayırlısı olsun