Busranur_mnts valla doktoruma söyledim şimdi ultrasona gir cevabı yolla dedi annemlerdeyim memleketde bi özele gidib baktırayım 3 cü gebelik + buda sezeryan olacak o yüzden stresliyim zaten dünde teyzemler gelmişti ailevi sorunları oldu bi anda ağlama kavga sözlü dalaşa girdiler bende çok stres oldum gerildim karnım o sertleşen hala aynı kıza diyom ağlama ya lütfən stres oluyorum geriliyor karnım diye biraz duruyo ağlıyo duruyo ağlıyo haliyle akşamda çok gerildik bana böyle yansıdı