durumrve tek çocuk candır diye nutuklar atan ben şimdi bile isteye, seve seve ikinciye hamileyim. Kendim kardeşlerimle aram çok iyi. Evladım da bu duyguyu yaşasın istedim. Kendim de bir kez daha anneliği tatmak istedim. Kendimi buna hazır hissettim. Üstelik çalışıyorum da. Fakat evde olup çalışmayıp ikinciyi yapmayanlar, istemeyenler de var etrafımda. Her insan kendine özel. Zorlanmıştır, tekrar aynı şeyleri yaşamak istemez, maddi veya manevi yetemeyeceğini düşünür, tek çocukta bırakır. Hazır olmadan, aman kardeşi olsun tek kalmasın diye çocuk yapmak mantıklı değil bence. Anne ve babanın bunu tekrar istediğine ve yetebileceklerine emin olması lazım. Tabii kazayla olanlara bir şey diyemiyorum o durum çok farklı.