prenses99 18 haftalik hamileyim bugun birden peceteye kahverengi akinti geldi az acile gittim hersey normal dedi tek idrar enfeksiyonu cikti ama progestan verdi ilac dinlen kendini yorma dedi suan yok ama kasik bel agrim var daha oncede ara ara agriyordu
saricivciv_ prenses99 canım benımde sımdı geldi çamasırında gordum kahverengi leke hemen acıle mi gittin nasıl yaptın bende ne yapacagımı bılmedım
ylnydgd prenses99 24te benim de 2 kere oldu çok açık kahverengi 3 gün arayla birer kere geldi ilaç falan vermediler bebek hareketlerini takip et dedi. Ağır kaldırma, öne eğilme, ayaklarını uzat yat dinlen dedi. Şükür 3.sü olmadı henüz
Busraaaakkk prenses99 Bende de olmuştu 12.haftalarda eski kan oluyormuş bu sanırım, bende de bi sorun çıkmamıştı.
iyiliktozu prenses99 vajinal enfeksiyon bazen idrar yolu gibi çıkabiliyor akıntı idrara karıştığı için. Vajinal kültür ve idrar kültür testi verin mutlaka. Tedavi edilmeyen enfeksiyonların gebelikte dönüşü yok maalesef.
iyiliktozu prenses99 canım Progestan kanamayı kesiyor ama o enfeksiyon ilerlemeye devam ediyor. Varsa çözüm önemli. 11 küsür haftamda pıhtılı kanamam olmuştu 5 gün kadar. Enfeksiyon tahlilleri vermemiştim. Progestan kullandım 10 gün boyunca geçmişti bende bırakmıştım. 24. Haftamda kesem delindi erken doğumla kaybettim bebeğimi. Kanıma yansımayan bir enfeksiyondu. Doktorların söylediğine göre çok uzun süreli bir enfeksiyonmuş. Belki aylarca dediler rahmimin içi enfeksiyon olmuş. O kadar çok araştırıp okudum ki. Sebepsiz kanamalar enfeksiyon kaynaklı olabiliyormus. Doktorların işaret ettiği tarih tam da kanamamın olduğu haftalara denk geliyordu. Velhasıl ben yandım kimse yanmasın diyerek kanama alanı görülmeyen düşük riskinin geçtiği 10. Haftadan sonra kanama yaşayan herkese enfeksiyon testi yaptırın diyorum ne kaybedilir ki hiçbir şey.
Elifkorul iyiliktozu merhaba bende 25 gün önce bir kanama oldu o zaman 10+0dım. Bende kanama alanı göründü ultrosonda. Tam 3 doktora göründüm. Biri genç ikisi tecrübeli. Ama hiç biri enfeksiyondan bahsetmedi test yapmadılar. Yatıyorum sürekli. Dünde kahverengi lekelenmem başladı kasık ve bel ağrısı oluyor ara ara. Yorumunuzdan yanlış anlamadıysam kanama alanı görünmezse enfeksiyondan şüphelenmeliyiz doğru mudur ? Yardımcı olabilir misiniz ?
elif20261 iyiliktozu merhaba benim de pıhtı gelmişti iki hafta önce doktor fitil iğne verdi çok küçük bir pıhtıydi o günden sonra zaten tekrarlamadı 10 gün fitil kullandım zaten devamına doktor gerek görmedi. Çok şükür de tekrarlamadı. Ama cuma günü peçeteye hafif sarımsı kahverengi gibi bir leke geldi bir kerelik daha da gelmedi o gün de hiç su içmemiştim. Böbrek ağrısı gibi oldu sonra geçti. Su içmeye devam ettim ama hastaneye de gitmedim korktum ablama sordum o da hamile 3. Çocuğu onun sadece su içmediğin için olmuştur dedi doktor da bana zaten kanama olmadığı sürece sorun yok diyordu. Ama benim sabahları ilk idrarimda peçeteye sarıya dönük bir akıntı geliyor yapay zekaya attım hatta o da normal olduğunu geceden sabaha su içilmediği için normal olduğunu kanamanın tehlikeli olduğunu söylüyor. Gidip idrar testi mi vermeliyim acaba siz öyle yazınca tedirgin oldum çünkü
iyiliktozu Elifkorul evet canım doğru anlamışsın. Benim kanamamda kanama alanı görülmemişti. Ama bildiğin pıhtılı pıhtılı kanamam oldu. Doktor gördüğünde düşük yaptım sanmıştı hatta. Ama yine de içinin rahat etmesi açısndan tahlil verebilirsin, özellikle de idrar ve vajinal kültür.
iyiliktozu elif20261 geçmiş olsun, ben olsam verirdim canım. Ama normal de olabilir. Test vermekten zarar gelmez istersen önce aile hekiminde ver, enfeksiyon çıkarsa kültür verirsin.
elif20261 iyiliktozu doktoruma sordum da sarımsı akıntı için hamilelikte normal olduğunu söyledi. Haftaya kontrolüm var bakalım ne olacak