-2024 ccylnn Çok hoş evet ama ahhh senn diye uzatarak alay ediyo benim sipalar babalarıyla bir olup 🤭
-2024 ccylnn Amin İnseALLAH bugün eşimden habersiz magnetleri sipariş ettim Ahsen olarak bakalım tepkisi ne olacak 🤭😂
Hande123- ccylnn ilk bebeğim kızdı Defne koyduk,şimdiki ikinci gebeliğim kız olsaydı Derin koyucaktık ama erkekmiş,Deniz olucak oğlumun adı da.
portakalrecelim Hande123- Defne ismini ben de düşünüyorum ama geçen sene en çok konulan isimmiş. Atıyorum sınıfında defne deseler üç kişi parmak kaldırır mı 🙄 valla kararsızlıktan yoruldum
ccylnn Hande123- Derindense defne ve deniz hoşuma gitti☺️deniz zaten unisex kullanılır her iki ihtimaldede👌🏻
ccylnn portakalrecelim ay oda hiç aklıma gelmedi benim 🤦🏻♀️doğru bir çok kişide aynı isim olursa ve aynı ortamda olduklarında hiç hoş bi durum olmaz ya😏
Bimiyendis ccylnn kızımın ismi Miray, her duyanın hoşuna gidiyor, bizim de açıkcası, gökçe ismini de sevmiştim ben ama eşim istemedi. Belinay ve yaren isimlerini de seviyorum
ccylnn Bimiyendis gökçe isminide düşünüyorum aslında ama çevremdeki bazı gökçelerden kaynaklı isimden soğudum maalesef 😂mirayda güzelmiş
carolina07 Bimiyendis ben ada ismini çok beğeniyorum eşim gökçe ismini buldu bunu koyalım diyor gökçe ada koysam alay konusu olur Bozcaada diye ve ilçe ismi o şekilde koymak istemiyorum ada gökçe de yakışmıyor zaten bence ada tek başına naif bi isim yanına başka isim istemiyorum ama bakalım birinden birini koyucaz