amoretta kesinlikle öyle istiyorum sağlıkla ilerlesin cevaplarınız için çok teşekkğr ederim 🌸 benim ilk doğumum gece yarısı oldu ve doktorum gelmemişti o nedenle bu doktorda gece saat kaç olursa olsun gelen bir doktor mu o da bende merak uyandırdı doktor meselesi süpriz gibi bir şey bence bende yaşadığım bazı olaylardan dolayı hep tedirgin hissediyorum 🫠 bu ay sonu bir randevu alacağım inşallah güzel geçer 🫶🏼 bir de randevuma eşim ile birlikte anneminde gelme ihtimali var ama ekstra biri geldiğinde rahatsız olan doktorlar oluyor Sedat beyde öyle bir durum var mı 😄