2princessmother Kızlar benim bir kızım olacak Allah’ın izniyle üçüncü bebeğim İlki Eslem İkinci Buğlem Üçüncüye de Tuğçem Lina veya Başak Lina düşünüyoruz sizce hangisi daha iyii 😍
mozen 2princessmother ilk 2 ye tek ısım koydugunuz ıcın bence 3. Kızınız da tek ısımlı olmalı ve uyum acısından tugcem 💜
2princessmother yasemin0128 amiin inşallah Başak güzel bizde onda kararlıydık aslında ama dalga geçerler mi başakla bilemedik yaa Okulda isimle dalga çok oluyor malumm B harfinin yerine T koyup dalgaya alabilirler 🤦♀️
yasemin0128 2princessmother açıkcası bzde göktuğ düşünüyoruz bendede aynı soru işaretleri var malesef
gkc990_ @2princessmother Büyük kızım Buğlem Sara ikinci kızım Tuğsem Mina 3 kızım oluyor benimde isimde cok kararsızım Eslem ismi ailede oldugu için koymak istemedim
senemtolga 2princessmother Tuğçem değilde Tuğsem daha hos degil mi 🥰 genede siz bilirsiniz tabi. Rabbim saglikla kavustursun hepimizi insal
2princessmother senemtolga evet tuğsemde var aklımızda 🫶 aminn inşallah canım hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza
beautymom Benim tanıdığım bir arkadaşın da üç kızı var sırayla esila, elisa, Elsa koydu çok tatlılar 😄