oznurr1 Hamileliğin ilk haftalarinda çok verdim verdim ben haftalık veriyordum yani, şimdi 2 aya bir veriyorum benim tabi degerlerimde sıkıntı olduğu olduğundan bakılıyor hematolojiye yolluyor direk doktorum şimdi doğuma yakın gidicem takviye gerekli mi diye,birde son dakika bir sorun olur da sezeryan olursan sıkışmayalım dedi doktorum