Halime34 Kızlar 38 haftalıgım haftaya sezeryana gün verdi doktor bebek dönmediği için son kez Salı günü kontorulum var ama dönmedi hala mideme baskı yapıyor bebek böyle olması sorun mu dönmemesi acaba
juli_naz Halime34 benim de öyleydi.. ve 39 ci hafta sezaryan ile bebeğimi sağlıklı sıhhatli kucağıma aldım çok şükür 🤗 darısı başınıza ☺️.. sorun mu derken nasıl bir sorun olsun ki .. hayırlısı ile sorunsuz geçer dogumunuz
Paramedikelif Benimde makattan yan duruşa geçti doğum pozisyonunu almadı bi türlü. 37+4 üm. Dönmezse sezeryan sanırım
Halime34 Paramedikelif 37de sezeryana benim doktorum gün vermişti zaten her ihtimale karşı dönerse bekleriz dönmezse günümüz belli sizin vermedimi
Halime34 juli_naz Amin inşallah nebiliyim bebekte sağlık problemi vs yazıyor internet biraz tedirgin oldum açıkçası
Daisyy000 Halime34 nebiliyim bebekte sağlık problemi vs yazıyor Yok canım hiçbir sorun olmaz.Benim oğlumda makat gelişti. Halamin 3 kızı da makattı. Bir doktor ,biri yüksek mühendis,biri öğretim görevlisi 🤭