tugbazeyd1 Kızlar başına gelen var mı ? İdrarımda şeker çıkmış 3 günlük şeker takibi yapacağım 2.gebeliğim.ilkinde böyle bişey olmamıştı hatta şeker yüklemesi yaptırmıştım gayette iyi çıkmıştı 🥺
Nurayozturk tugbazeyd1 benim şeker yüklemesi normal çıkmıştı. Daha sonra idrar verdiğimde pozitif göründü. Ama o hafta cok tatlı yemiştim. 1 hafta dikkat ettim yemedim bide suya dikkat ettim. 1 hafta sonra verdiğim idrarda negatife dönmüştü.