Kelebegimmm degıl eger rengı sarı ıse enfksyon baslangıcı canım doktora gıt derım ben ne cektımm 8 haftadan berı basdaa byazla basladı sarıya donduu sonra yesıll doktora gıtmedımm onemsemeyıp sonra benı rahatsız etmeye basladı asırı derceede oluyodu cunkı gunde 2 3 defa ıccamasırı degıstırıyordumm baktım olcak gıbı dgıl gıttımm hap fıtıll tozz kullnmadıgım kalmadı fayda etmedı en son fçdojtpum baska bır fıtılle hap verdı suna rahatım cok sukur ılerleyen zmanlrda kokuda yapıyor canımm dıkt ett bebege gecme ıhtımalı oluyor eger onmlm alınmaz ısee doktoruna soylee yrdımcı olur bol bol su tukett