Sevl Bacağımda varis var diye 34. Haftamda her gün iğne olucam göbekten korkuyorum yapamam koldan eşime yaptırıyorum ama inanılmaz yakan bir iğne doğumdan sonra 2 hafta daha olacakmışımm çok canım yanıyorr ağlıyorum resmen kullanmadam ne olur ya
rabisimm Sevl bende gebeliğimin başından doğuma kadar olan süreçte hergün kullanıyorum evet yakan ve hergün yapılınca can yakan bi iğne ama herşey evlatlarımız için onlara sağlıcakla kavuşabilmek için.
gecegunesim Sevl Sevl kol cok yakıyor göbekden damarlara gelmeyecek sekilde yaparsan acımaz da ben hamileliğin başından beri kullanıuorum bende bıktım. Ama mecbur
G3434 Sevl Yakması çok kısa sürüyor aslında bende bayadır kullanıyorum göbekten kendim vuruyorum. Alıştım artık. Kullanılması gerekiyor Allah korusun pıhtı atma durumu olabiliyor
1_Pandackk Sevl bende kunlaniyorum bende de varis var sağlığım bebeğim için mecburum kolumda yapılacak yer dahi yok morariyo aciyo omzum bile ağrıdıği oluyor doğum sonrası 10 gün bende kunlanicam
Aleynaa8 Koldan çok yakıyor- en rahatı göbekten / hemşireyim tecrübe ile sabit - En olmadı bacağından yaptır canım
Sevl Aleynaa8 göbeğim inanılmaz sert cesaret edemem koluma yapunca inanılmaz acıyor ve yakıyor bana tarif edermisiniz lütfen bacağıma neresine vurayım ve iğneyi hafif yatay yap demiş hemşire eşime ondan mı acıyor acaba
Aleynaa8 Sevl tarif etmesi biraz zor oluyor uyluğun dış kısmına olabilir ama en iyisi göbektir yani. Bak bir kez dene dişini sık rahatlığını göreceksin 🌹🌹 Çünkü biliyorum o koldan yapılırken olan acısını çok zahmetli 🥲🥲🥲 eşine güven göbek en iyisi göbekten yapın
11momay Sevl yine siz 34 den itibaren kullanıyormuşsunuz ben 9 ay boyunca kullanıyorum ve kendimiz yaptığınız zaman o kadar canınız yanmaz emin olun
CEKAS Sevl merhabalar geçmiş olsunn, bacağınızın iç kısmına yapabilirsiniz. Yapmadan önce bir buz geçirin yapacağınız yerin üzerinden, sonrasında da 10-15 dk hareketsiz yatın. Yanması çok daha az oluyor.