Kızlar selam, ben bugün itibari ile izne ayrıldım 36+2 haftalığım. İş yerimde 14 gün çalıştım, 14 günlük çalışmamı iş yeri mi ödeyecek?
Diğer sorum da şu, devlet her ay başı maaş gibi mi ödememi yapıyor yoksa toplu mu alınıyor? Yardımcı olursanız çok sevinirim🥹