aleynagurbuz benim ilk gebelikte 6. Haftada sadece kesem gözüktü ve miniminnacikti geç döllenme demişti doktor 7+4te bebiş göründü ikinci gebelikte öğrendikten sonra çok bekleyemedim 4+5te gittim karından çok zor görüldüğü için vajinal baktı ve keseyi net gördük 6da gittim 5+6gozuktu ultrasonda çok minik bir nokta şeklindeydi kalp atışı da aldık şu an 3e gebeyim gittiğimde kaç haftalıkti doğru hesaplamasını ne doktor ne uygulama ne ben biliyorum keseyi gördüm 10 gün sonra tekrar gittim 6+1 gözüküyordu bebiş çok küçük şekilde göründü 6 gün sonra tekrar gittim tekrar baktırdım biraz daha büyümüştü