dml33 Ben e bebekten aldm piyanolu almadan korkmustm acıkcası ilgisini çekmezse bosuna mı alıyırm diye ama gnde 1 saatten fazlasını halıda geciriyo cok memnunum bebegmde cok mutlu. Ve piyano olmasa cok ilgisini çekmezmiş gbi geliyo bazen tekmelerken kendini geri itince ayagı piyanoya degmiyo 10 dk sonra mızmızlanmaya baslıyo piyanoya yaklaştırdgmda baya ilgisini çekiyo. Ben de piyanoluyu tavsiye ederm . Bi de ucuz olan plastik ne kadar saglıklıdır düşünmek lazım. 🤔