Pi_narr
Pi_narr şu an kaç haftalık hamilesiniz? Benim de başarısız tüp bebek ve kimyasal geçmişim var. Son adet 12 ekim, 12 kasımda test yaptırdım 1176 ile öğrendim , o gün 4+3 tüm diye hesapladım çünkü gecikmenin 3. Günü gittim. Bugün de verdim 2. Kanı 2626 çıktı bugün keseyi de gördük . Pazartesi tekrar vereceğim kan doktor sağlıklı gebelik mi artış güzel olacak mı pazartesi günki ultrasonda kesen büyümüş mü görmemiz lazım dedi.