Scldgtkn Dün ayrıntılı usg girdim oradaki doktor bebeğin suyu olmadı gerekenden az dedi kendi doktorum götürdüm sonucu oda ulturasondan baktı ve bebeğin suyu iyi hiçbir sıkıntı yok dedi onlar radyoloji uzmanı bizim için bu su normal korkacak birşey yok dedi ve ayrıntılıdan 3 gün önce yine bir doktor suyu normal demişti şimdi ben hangisine inanayım şaşırdım 😔 bu arada 21+5 günlük hamileyim
Newmomy Scldgtkn doktoruna güven dediği doğru ayrıntılıdaki bana da sacma sapan seyler söylemişti doktor bişy yok demşti saglklı 2 bucuk aylk bebegm var cok şükür:)
Bitterinannesi Scldgtkn canim iste detayli ultrasonu radyologlarin yapmasini istemememin sebebi bu onlar bebekle ilgili pek bir sey bilmezler sadece bobrek kalp organlarina bakarlar kadin dogumdoktorun ne derse o icin rahat olsun 🤲🏼
Scldgtkn @Newmomy teşekkürler canım benim o kadar korkuttu ki beni ya doktorum bile şakın korkma gayet normal sağlıklı dedi 2 hafta sonra yine soracağım Allah sağlıkla kavuştursun bebeklerimizi 🧿
Scldgtkn Teşekkür ederim arkadaşlar 2 kadın Doğum doktorunda sorun yok dedi zaten ben yinede 4 lt su günlük havuç suyu içicem ☺️