Bende kullandım ama bulantı geçmeden bıraktım daha önce gebeligini çok bulantili şekilde yaşayan birisi yediğini hemen çıkarsanda sakin o hapları kullanma dedi kendi doktoru asla tavsiye etmemiş biz o ilaçlar yüzünden kaç tane eli kolu olmayan bebek dünyaya getirdik demiş o yüzden bende bırakmıştım