Kızlar ben 12 +2 yken gittim özele bi doktora yaşlıydi tecrübelidir diye ilk defa ona göründüm erkeğe benziyo dedi ama erken şuan net demek için dedi
Çok sabırsızlanıyorum 15 +4 ken tekrar gidecem bakalım ne diyecek ultrason resmi de vermedi gece nobetindeydj unutmuş olabilir diye tahmin ediyorum ayyy çok merak ediyorum net kesin bisey dese keşke 5 aralik ta muayene olucam tekrar ozman net söylermi yaa gösterdi bebek kendini aciyodu bacaklarını çok hareketliydi iki tane prensesim var bakalım ne olucak kardeşlerinin cinsiyetleri🤗🤗