Ense kalınlığı yüksek çıktı down sendromlu dediler
İkili test ve detaylıda oyle çıktı
3 randevu amniyosentez için uğraştılar yaptırmadım
Şuan 4 yasında gayet sağlıklı
4250 gr ve bası persentilde en üst düzeyde çıktı
Meğerse babası da öyle doğmuş
Ensesi kalın bazen genetik de olabiliyor ense kalınlığı
Umarım sonuçlarınız iyi ile sonuçlanır