meelltteemm Arkadaşlar belimin ortasında bir ağrı oluyor ama regl ağrısı gibi değil kemik agrisi gibi bunu yaşayan var mı ? Endişelenmeli miyim ?
karpuss meelltteemm benim de aynı şekilde sanki belim kopuyor tam kuyruk sokumum özellikle ev temizliğinde fazla eğilip kalkarken oluyor dikkat etmekte fayda var
Melike3506 meelltteemm bende 10. Haftamdayım 2-3 gündür belime ağrı giriyor hep öğleden akşam yatana kadar bel ağrısı var sadece sabahları olmuyor
meelltteemm Yasoss sonra kendiliğinden geçti mi ? Kaçıncı haftada düzeldi acaba ilk trimestera özel bişi mi ?
Beyzanurq meelltteemm öğrendiğim ilk günden beri bel ağrısı var akşamları oturunca kalkamiyorum yatarsam hiç kalkamiyorum birinin yardım etmesi gerekiyo hala da aynı 23 haftalik oldu
meelltteemm Beyzanurq yaaaa doktorunuz bişi vermedi mi bn magnezyum başladım işe yararsa derim . İşe yaramazsa doktor ultrasonla rahim uzunluğuna bakalım dedi
meelltteemm Beyzanurq magnezyum Benım ağrımı baya hafifletti doktorunuzla görüşerek deneyin derim ocean extra mag kullanıyorum