masal1612 cnm geçmiş olsun ben de kalp şeklinde rahmim perdeleme var ama doğuma engel bi durumu yok demişti doktorum. Bu arada benmde 2 düşük bi erken doğum bar bir sağlıklı doğum derken . Doktorlar bana servikal yetmezlik tanısı koydu hamileyken serklaj atıldı ve düşük riski erken doğum riski önlendi bu şekilde her doktor o perdeyi ameliyat etmiyor yani her perde gebeliğe engel degil demişti iyi bi doktora git gerçekten o perde
Bazen gebelikle birlikte yumşaypğ
Esniyor bebeğe yer açıyormış ama bazı durumlar çok kalınsa kesin almak çareymiş , alınmalıysa aldır doktor çok önemlş