kbr2852 ilk hamileligimde böyle önden gidiyordu ama babası da ben de uzun boylu iri kemikliyiz bence tamamen genetik hemde 1 ay önden gidiyordu bebeğim 37+5te 4bucuk kilo doğdu. 40. Haftaya kadar dursaydi 6 kilo olurdu dedi doktorum. Şeker yüklemesi çok da sağlıklı değil diye biliyorum ama o zaman iki kere ayrı zamanlarda şeker yüklemesi yapıldı ikisinde de yüksek çıkmadı şekerim. Ama bende gebelik zehirlenmesi vardı bunu doktorlarim hiç fark etmedi doğumdan 3 gün sonra geçici körlük yaşadım tahlil sonucu öğrendim gebelik zehirlenmesi olduğunu, doktorun iyi ki bebek erken doğmuş dedi ikinizin de hayatı riske girerdi dedi. Gebelik zehirlenmesi de bebeğin ve annenin hızlı kilo almasına neden oluyor.