Hayırlı akşamlar kızlar . İlk doğumum özelde oldu . Epiduralli normal doğumdu . İkinci doğumu Buca kadın doğumda yaptım .Açıklığım 6.7 cm olarak gittim acile . Ebe alttan muayene etti , dr ultrasonla karnıma baktı . Sonrasında Baştan sona ebe ilgilendi . Dikişi de o yaptı . dikişlerim ilkine göre daha fazla ağrıyıp daha uzun sürede iyileşti . Şimdi 21 haftalıkhamileyim . Acaba doğuma dr un girdiği bir devlet hastanesi var mı ? dikişi dr un yaptığı