İyi akşamlar 16 yaşında erkek yigenim. Var kulağının iki parmak altı bir yumurta boyutunda şişkinlik olmuş ağrısı filan yok Rize’de okuyodu hocaları fark etmiş hastaneye götürmüşler tahlil filan yapmamışlar ama doktor başka yere git kötü huylu kitle olabilir demiş sdc sdc olabilir demiş hani bir tahlil hiç bişey yapmadan. Ailemde başka araştırma Hastanesi’ne götürdü bütün tahlilleri temiz çıkmış ama parca alinacakmis biz ailecek kolumuz kanadimiz kırılmış gibi yani herkes üzgün. Herkes şaşkın durumda çok üzülüyoruz korkuyoruz kötü biseydir diye yarın parça alinacak bilgisi veya başına yakınının başına gelen varsa Allah rızası için yazsın yoksa kafayı yicez