Kızlarr başıma gelenlerrr geçen hafta fetal dna sonucum çıkmıştı cinsiyet kız dediler zaten kan almada doktorda bakıp kız demişti hatta dün kendi doktoruma gittim o da baktı bacak arasına bişey göremedi yani şimdi beni laboratuvar aradı biz testleri uzun vadede tekrar çalışıyoruz erkek görünüyor dedi ay ne yapacağımı bilemiyorum kızlar kıyafet almaya başlamıştım cinsiyet partisi bile yaptık şoktayım şuan çok şükür sağlığında bir sıkıntı yok ama 🙏 Şimdi tekrar kan alalım dediler yarın kan alacaklar perinatoloji doktoru da pazar günü uğra ultrason bakalım dedi 🥹 Ankara intergene gitmişti kan orda yapıldı