Doktoruna kesinlikle belirt bu durumu dogumda sorun yaşarsın bende ilk gebelikte yaşadım zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldım suan 32 haftalık gebeyım rıskli gebelik bölümüne takipliyim. İhmal etmemenı tavsiye ederim allah göstermesın erken dogum riski oluyor senın içinde zararlı