serenss Nasıl kabul etmiyorlar aklım almıyor. İlden ile mi fark ediyor acaba. Ben Niğde’de oturuyorum. Acile gidip gebelik şüphem var diyorum direkt kana bakıyorlar. Bakmayacak olsalar da derdim ki. Hamile olup olmadığımı öğrenmek zorundayım çünkü ilaç kullanıyorum derdim yine olmazsa da olay çıkarırım nasıl bakmayabilirler. Bu ne be. Onların keyfini mi bekliycez kan vermek için. Sinir oldum durduk yere 🤦🏼♀️