Nero45 ben hiç bişey kullanmadan hamile kaldım canım sadece diyet yani yediklerimw dikkat ederek artı spor yaparak biraz da .daha sonra oldu hatta olmaz diye düşünüyordum çocuk hamile olduğumu öğrenince kist olduğunu söyledi doktr 5mm çıktı hamile olduğumu öğrendiğimde yani sporla diyetle tutundu sanırım bebek