Merhabalar 6 yaşında bi kızım var 2 haftaya kadar sezaryan doğumum olucak kızımı hastaneye gderken yanımda götürsem mi en baştan sona süreci görse mi yoksa 2-3 saat snra toparlanınca mı gelse yanıma kararsızım yanmda olsun da istiyorum siz böyle aklı eren çocukları naptınız acaba bna bi fikir verir misiniz 😪